مادر شهیدان تاجیک به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4183920
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

مادر شهیدان تاجیک به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان محمد و علی تاجیک به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایکنا به نقل از ایثار، زهره تاجیک؛ مادر شهیدان محمد و علی تاجیک جمعه سوم آذر پس از سال‌ها تحمل درد فراق فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این اسوه صبر و استقامت امروز شنبه چهارم آذر از مقابل منزل آن مرحومه به سمت گلزار شهدای مرکزی شهر فاریاب برگزار شد.

شهید علی تاجیک هفتم خــرداد 1342 در روســتای شاربما از توابع شهرســتان كهنوج به دنيا آمد. پدرش رضا، كشاورز بود و مادرش زهره نام داشت. تا دوم متوســطه در رشته ادبيات درس خواند. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و سوم تير 1361، در دشت عباس توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. اثری از پيكرش به دســت نيامد. مــزار يادبود وی در گلزار شهدای شهر فارياب تابعه شهرســتان زادگاهش قرار دارد.

شهید والامقام محمد تاجیک هفتم آذر 1343 در روستای شاربما از توابع شهرستان كهنوج به دنيا آمد. تا پايان دوره راهنمايی درس خواند. چون پدرش او نيز كشــاورز بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و سوم اسفند 1363، در جزيــره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش به شــهادت رسيد. اثری از پيكرش به دســت نيامد. مزار يادبود وی در گلزار شهدای شــهر فارياب تابعه شهرستان زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام
captcha